Nu är de snart säng dags!

Jag har ju faktiskt 2 "hobbys" som jag tycker om.. Men känner de att de har skrivits väldigt lite om det!

1 är ju så klar fiskarna som jag redan har laggt upp några bilder på.. Ska försöka se till att de kommer upp fler!!

Sen har vi nummer 2 som är tattueringar.. ja kan tycka igentligen alla tattueringar är snygga.. Visst många skulle jag ALDRIG göra men kan ändå tycka de ser bra ut!
Jag själv har en hel del och det kommer bli fler! Har tex på fingrarna! båda armarna! bröstet! i munnen! och på benett!

Ska försöka se till att såna bilder också kommer komma upp ;)

Aja nu ska ja dricka upp de lilla som är kvar i öl burken sen blir de till att sova! Ska upp om 7 timmar så de börjar bli dags att knyta sig ;)

Hade bra så försöker jag fixa bilder nån dag framöver!! :)

Gonatt på er allihopa!

Kommentarer
Postat av: Millan

Håller tummarna för att Max mår bättre!

Kramar Millan

2009-02-19 @ 13:29:13
URL: http://moder.blogg.se/
Postat av: jockehedlund

Tack ska du ha =)

Han börja redan bli som förut ;)

2009-02-20 @ 16:27:36
URL: http://jockehedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0