Ibland blir de inte som man vill..

Idag har varit en dålig dag från första start!!
Jag skulle igentligen ha varit ledig idag för min lastbil har varit på verkstad hela dan..
Men fick åka med hasse på jobbet istället :S
sen skulle den inte bli klar fören senare idag så chefen skulle hämta den men då ringer han och säger
att den blev klar tidigare å att jag skulle åka och hämta den.. Så de va bara å glida dig :S
Hade lovat amanda att ska skulle följa med henne till stallet idag för hon vill att ja ska komma också titta när hon rider å ja skulle verkligen också få se de!! men så blev de ju inte heller :S så sa jag att ja kunde hämta henne senare men eftersom jag blev tvungen att hämta lastbilen så blev de inte så i vanlig ordnening :S

Och Max min älskade son (min hund) har varit hos vetrinären idag för att han har spytt hur mycke som helst =(
Det var nått skit med magen? typ att nån liten pinne eller nått sånt har fastnat?!!

Men nu ligger han i sängen och sover under täcket så hoppas VERKLIGEN att de kommer bli bättre !!!

Sammanfattning!!!!  10 liter hembränt skulle sitta bra fint idag!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0